مواد کامپوزیت که امروزه با کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلف در بازار جهان عرضه می‌شوند، تولید کشورهای گوناگونند. اما دربین این تولید کننده‌ها برخی معتبرتر از باقی محسوب می‌شوند و آلمان یکی از آن‌ها است. اکنون قصد داریم درمورد کیفیت انواع کامپوزیت آلمانی و تمامی برند‌های کامپوزیت آلمانی اطلاعات لازم را دراختیار شما قرار دهیم. همچنین برای خرید کامپوزیت دندان می توانید به این لینک مراجعه کنید.

اهمیت استفاده از مواد کامپوزیت باکیفیت

کامپوزیت به‌دلایل متعدد مانند سرعت عمل بیشتر در کار و دوران نقاهت کوتاه‌تر، قیمت مناسب‌تر و آسیب کمتر به دندان‌های طبیعی پرطرفدار و محبوب‌ شده است. اما نتیجه رضایت‌بخش کامپوزیت ونیر دندان به دو عامل مهم

  • مهارت و تخصص دادنپزشک
  • کیفیت مواد کامپوزیت

بستگی مستقیم دارد. ضمن اینکه این دو عامل مکمل یکدیگرند و نمی‌توان تنها به یک مورد از آن‌ها اکتفا کرد. به ‌این معنی که حتی اگر تخصص دکتر شما در سطح بالایی باشد، اما از مواد کامپوزیت باکیفیت و خوبی استفاده نکنید، نتیجه نهایی مطلوب نخواهد بود. این شرایط درحالت عکس نیز صادق است.  بنابراین لازم است همانطور که در انتخاب دندانپزشک خود دقت و توجه لازم را داریم، به مواد کامپوزیت  نیز حساس بوده و موادی با کیفیت و استاندارد را انتخاب کنیم.

بهترین برندهای کامپوزیت آلمانی

آلمان دربین بهترین کشورهای تولید کننده مواد کامپوزیت دندان است. برندهای کامپوزیت آلمانی در تمامی دنیا محبوبیت بسیاری دارند و دندانپزشکان زیبایی در اقصی نقاط جهان آن‌ها را به‌عنوان موادی مطلوب و استاندارد به بیماران و مراجعین خود معرفی می‌کنند.

انواع کامپوزیت آلمانی قابلیت استفاده در روش‌های ترمیمی پوسیدگی‌های دندانی و روش‌های ترمیمی زیبایی دندان را دارند. طیف رنگی وسیع از دیگر مزایای انواع مواد کامپوزیت آلمانی محسوب می‌شود. البته باید گفت برندهای کامپوزیت آلمانی گاهی در موارد مختلف اختلاف‌هایی دارند. این اختلافات می‌تواند در قیمت مواد کامپوزیت آلمانی یا در کیفیت آن‌ها باشد. اکنون به بررسی تمام برند‌های کامپوزیت آلمانی موجود در بازار ایران می‌پردازیم. ضمن اینکه مزایای و سطح کیفی هریک را بازگو خواهیم کرد.

کامپوزیت دندان آلمانی داینامیک پلاس یاDynamic Plus

کامپوزیت کدام کشور بهتر است؟ در ادامه این مقاله از دنتیوا به طور کامل کامپوزیت کشورهای مختلف را بررسی کردیم.

کامپوزیت دندان آلمانی داینامیک پلاس یاDynamic Plus

کامپوزیت‌های آلمانی داینامیک پلاس، به مقاومت و استحکام بالا شهره‌اند. این نوع کامپوزیت که از نوع میکروهیبریدی است، به‌دلیل همین مقاومت مناسب در برابر فشار، دربین دندان‌پزشکان محبوبیت زیادی دارد. از این برند کامپوزیت آلمانی برای ترمیم پوسیدگی‌ها و مشکلات دندان‌های قدامی و خلفی استفاده می‌شود. ویژگی‌ها مثبت و مزایای کامپوزیت داینامیک پلاس را می‌توان در موارد زیر عنوان کرد:

  • مقاومت بالا
  • شکل پذیری و فرم‌گیری راحت
  • پولیش‌پذیری مناسب

به‌طور کلی می‌توان گفت کامپوزیت داینامیک پلاس از جمله مواد کامپوزیت دندانی است که کار با آن راحت بوده و دندانپزشک را با دردسر مواجه نمی‌کند.

کامپوزیت دندان آلمانی داینامیک فلو یاDynamic Flow

خرید مواد ترمیمی دندانپزشکی دنتیوا؛ بهترین کیفیت در کنار بهترین قیمت

کامپوزیت دندان آلمانی داینامیک فلو یاDynamic Flow

از کامپوزیت داینامیک فلو که یکی دیگر از کامپوزیت‌های معروف و معتبر آلمانی در دنیا است به‌منظور ترمیم مینای دندان استفاده می‌شود. درواقع این نوع کامپوزیت بیشتر در ترمیم‌های زیبایی کاربرد داشته و کمتر در ترمیم پوسیدگی به‌کار می‌رود. از مزایای کامپوزیت داینامیک فلو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پولیش پذیری خوب
  • درخشندگی و براقیت بالا
  • تناسب و پیوند خوب چسب کامپوزیت

کامپوزیت دندانی داینامیک فلو طیف رنگی قابل توجهی نیز دارد. ضمن اینکه مقاومت بالای این نوع کامپوزیت دربرابر سایش را نیز باید از ویژگی‌های مثبت آن دانست.

کامپوزیت دندان آلمانی زنیت ZENIT

کامپوزیت دندان آلمانی زنیت ZENIT

این کامپوزیت آلمانی از نوع نانو کامپوزیت‌ها است که به‌دلیل کیفیت مطلوب با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. سازگاری بالای این کامپوزیت‌ها با شرایط مختلف دلیل اصلی استقبال از آن‌ها است و نانو کامپوزیت زینت یکی از بهترین برند‌های کامپوزیت در این نوع است. از این کامپوزیت آلمانی هم برای ترمیم پوسیدگی‌های دندانی استفاده می‌شود و هم در ترمیم‌های زیبایی کاربرد فراوانی دارد. از مزایای کامپوزیت‌ زینت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ‌پذیری پایین (مقاومت دربرابر تغییر رنگ)
  • پولیش‌پذیری بالا
  • تطابق رنگ بالا با رنگ طبیعی دندان‌ها (طیف رنگی وسیع)
  • پایین بودن انقباض‌های وارده به لثه که باعث می‌شود فاصله بین دندان و کامپوزیت به کمترین میزان ممکن برسد.

از دیگر مزایای کامپوزیت زینت می‌توان به مقاومت آن دربرابر سایش اشاره کرد. به این معنی که پس از جویدن و تحت فشار قرار گرفتن دچار ساییدگی نمی‌شود. برای خرید کامپوزیت زنیت از سایت دنتیوا کلیک کنید.

کامپوزیت دندان آلمانی هی دنتال (Hey Dental)

کامپوزیت دندان آلمانی هی دنتال (Hey Dental)

کامپوزیت هِی‌دنتال آلمان از نوع کامپوزیت‌های سرامیکی است. کامپوزیت‌های سرامیکی که از آخرین تکنولوژی کامپوزیت های دندانی بهره می‌برند به‌دلیل داشتن ذرات سرامیکی نسبت به کامپوزیت‌های دیگر رنگ‌پذیری بسیار کمتری دارند. همین موضوع باعث شده است که این نوع کامپوزیت که در بازار با عنوان IPSکامپوزیت شناخته می‌شوند بسیار مورد استقبال قرار گیرند. کامپوزیت‌های سرامیکی هی‌دنتال علاوه‌بر ویژگی‌های مثبتی که برای این نوع کامپوزیت مطرح می‌شود، مزایای زیر را نیز دارا هستند:

  • درخشندگی و جلای چشمگیر
  • ثبات رنگ بسیار بالا
  • تنوع رنگی عالی
  • پولیش‌پذیری خوب

باید اضافه کرد که هی‌دنتال آلمان کامپوزیت‌های خود را با ترکیبات مشترک با زینت می‌سازد. درواقع مواد اولیه کامپوزیت‌های این دو شرکت آلمانی مشترک هستند.

خرید تجهیزات اندو دندانپزشکی اصل دنتیوا، سایت معتبر عرضه کننده بهترین ها

قیمت کامپوزیت آلمانی

قیمت کامپوزیت‌های آلمانی دربرابر دیگر برند‌های موجود در بازار ایران کمی بالاتر ارزیابی می‌شود. البته باید گفت، این قیمت‌ها دربین برندهای موجود آلمانی در بازار ایران نیز متفاوت است و بسته به کیفیت کامپوزیت‌های هر برند نرخ آن‌ها می‌تواند بالاتر یا پایین‌تر باشد. قیمت انواع کامپوزیت آلمانی البته باتوجه به کیفیت آن‌ها و دوام و حفظ رنگ‌شان چندان بالا نیست. درواقع کیفیت بالای برندهای کامپوزیت آلمانی قیمت بالای آن‌ها را توجیه‌پذیر می‌سازد.

نکته مهم دیگر درمورد قیمت انواع کامپوزیت آلمانی، وابستگی آن‌ها به قیمت دلار است. باید توجه داشت که برندهای کامپوزیت آلمانی نیز مانند دیگر کالاها و اجناس وارداتی، با تغییر و نوسان قیمت دلار دچار تغییر قیمت خواهند شد. بنابراین بخشی از قیمت بالای این محصولات نیز به‌دلیل بالا رفتن قیمت دلار است.

سخن پایانی

روش ترمیمی و زیبایی کامپوزیت ونیر دندان، عملی ماندگار و برگشت‌ناپذیر است. بنابراین انتخاب بهترین مواد و انجام این شیوه درمانی-زیبایی تحت نظر پزشک خوب و باتجربه ضرورتی غیرقابل انکار محسوب می‌شود. پرداخت هزینه بیشتر برای مواد کامپوزیت به‌طور قطع بر میزان رضایت‌مندی ما از نتیجه کار را بالاتر برده و آسایش و آرامش را برای‌مان به‌همراه خواهد داشت. استفاده از انواع کامپوزیت آلمانی تضمین کننده سلامت و زیبایی دندان‌ها ما است. ضمن اینکه برندهای کامپوزیت آلمانی می‌توانند به ما درمورد بقا و دوام ترمیم انجام شده روی دندان‌های‌مان اطمینان دهند. در سایت فروش مواد دندانپزشکی دنتیوا انواع برندهای کامپوزیت دندان و سایر مواد و تجهیزات دندانپزشکی را به صورت آنلاین و با ضمانت اصالت کالا خریداری کنید.

نمی‌توان به‌طور قطع گفت که انواع کامپوزیت آلمانی بهترین‌ها در جهانند. چرا که کامپوزیت‌های ژاپنی، آمریکایی و انگلیسی نیز از کیفیت‌های بالایی بهره می‌برند. اما می‌توان اطمینان داد که تمامی برندهای آلمانی از بهترین کامپوزیت‌های موجود در دنیا محسوب می‌شوند و با دیگر برندهای خوب جهان در رقابت نزدیکند.

خیر، کامپوزیت‌های آلمانی موجود در بازار ایران تماما وارداتی هستند و هیچ خط تولیدی برای برندهای کامپوزیت آلمانی در ایران وجود ندارد.

خیر، باید گفت کیفیت انواع کامپوزیت آلمانی کمی متفاوت بوده اما همه آن‌ها از کیفیت بالایی بهره می‌برند. ممکن است باتوجه به شرایط دندان‌ها و فک بیمار، پزشک تشخیص دهد که یکی از انواع کامپوزیت آلمانی به‌دلیل ویژگی‌های خاص آن، برای او بهتر از دیگر برند‌ها است. درواقع بهتر است انتخاب بین برندهای کامپوزیت آلمانی را با تشخیص پزشک انجام داد.

خیر، دربین برندهای کامپوزیت آلمانی قیمت‌های متفاوتی را شاهد هستیم که این تفاوت متناسب با کیفیت کامپوزیت‌های هر برند خواهد بود. قطعا برندهایی که کیفیت بیشتری دارند قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *